صافکاری ی دی آر تویوتا در محل

صافکاری و پی دی ار تویوتا

صافکاری و پی دی ار  تویوتا

صافکاری و پی دی ار  تویوتا :  زیبایی و لذت بردن از رنگ خودرو و مراقبت از خودرو کار آسانی نیست . عوامل زیادی وجود دارند که سبب می شوند  رنگ خودرو و بدنه خودرو براقیت و شفایت فابریک خود را از دست دهد. 

اگر شما دچار تصادف و ضربه خوردن به بدنه خودرو نشدید بی شک اشعه آفتاب و مرور زمان و باران ها و اب و هوای بد بر رنگ  خودروی شما تاثیر خواهد گذاشت . 

چرا باید به صافکار مراجعه کنیم ؟

همانطور که از اسمش پیداست صافکاری یعنی صاف کردن خط و خش و فرورفتگی و ضربه دیده ها و تصادف ها ی روی ماشین . که ممکن است این آسیب ها زیاد باشد که حتما با صافکاری از بین می رود و یا ممکن است سطحی باشد که با پی دی ار از بین می رود .

صافکاری و پی دی ار  تویوتا در محل

تویوتا یک برند شناخته شده جهانی می باشد و هزینه خرید ان گران می باشد . در ایران خرید تویوتا با هزینه های بالا می باشد . از این رو هزینه های جانبی و سرویس های دوره ای و تعویض قطعات و … نیز شامل هزینه های بالا می باشد .

اما اگر شما مالک تویوتا هستید و نیاز به صافکاری و پی دی ار برای خودروی خود دارید . حتما باید به صافکار با دانش و ظرافت بالا و مشتری مدار مراجعه کنید .

صافکاری بهتر است یا پی دی آر ؟

سوالی بسیار مهم و به جا که کدام مورد بهتر می باشد صافکاری یا پی دی آر ؟ در پاسخ باید ذکر کرد که انتخاب بین صافکاری برای خودرو ویا پی دی ار و قلم گیری برای خودرو بسته به میزان و وسعت ناحیه آسیب دیده دارد .

در اینجا تفاوت هر دوم مورد را ذکر میکنیم تا راحت تر بتوانید انتخاب کنید و تصمیم بگیرید . معمولا قبل از مراجعه به صافکار و یا تعمیرگاه بد نیست کمی اطلاعات مفید داشته باشید .

  • پی دی آر برای خط و خش های سطحی و جای افتاب سوختگی و باران های اسیدی و کم عمق می باشد .
  • صافکاری شامل کل بدنه می باشد و ضربه های عمیق تر بر اثر تصادف و فرورفتگی های عمیق را شامل می شود .
  • در صافکاری احتمال تعویض قطعه فابریک وجود دارد .
  • در پی دی ار نیازی به تعویض قطعه فابریک نمی باشد .
  • در صافکاری بدنه رنگ می خورد .
  • در ی دی ار نیازی به رنگ زدن ماشین نیست .
  • در صافکاری بدلیل سمباد کشیدن و تعویض قطعه فابریک خودرو دچار افت قیمت می شود .
  • در پی دی ار نیازی به تعویض قطعه ، سمباده و بتونه کشی نیست پس افت قیمت ندارد .
  • زمان انجام صافکاری بسته به وسعت کار طولانی می باشد .
  • در پی دی آر زمان زیادی نیاز نیست.
  • در صافکاری هزینه و اجرت گران تر می شود .
  • در پی دی ار قیمت کمتری باید نسبت به صافکاری پرداخت کنید.
  • در پی دی آر دقت و ظرافت سبب می شود رنگ فابریک آسیب نبیند و از بین نرود .
  • در صافکاری سمباده و بتونه و کل رنگ مجدد ساخته میشود .
ایا در صافکاری تعویض سپر تویوتا افت قیمت دارد؟

سپر از قطعات بدنه در خودرو می باشد . که هر خودرو شامل دو سپر جلو وعب می باشد . معمولا سپرها از بدنه جداهستند و با پیچ و زه و قطعات جانبی به بدنه خودرو متصل شده اند .

اما در پاسخ به این سوال که آیا تعویض سپر بر قیمت خودرو تاثیر دارد یا خیر باید عرض کرد بله تعویض سپر سبب افت قیمت خودرو می شود .اما میزان افت قیمت آن کم می باشد و نزدیک به نیم درصد می باشد .

معمولا هر قطعه ای که در خودرو تعویض گردد یعنی قطعه فابریک ان خودرو تعویض شده است و این تعویض خودرو و گذاشتن قطعه ای دیگر در خودرو هر چند اصل باشد بر قیمت خودرو تاثیر گذار می باشد .

صافکاری و پی دی ار تویوتا در محل

صافکاری تویوتا و همچنین پی دی آر و قلم گیری تویوتا نیاز به حساسیت بالا و ظرافت و تخصص در کار دارد .

در صورتی که خودروی شما نیاز به هر کدام از موارد صافکاری و یا پی دی آر داشت که توضیحات هر کدام را در بالا ذکر کردیم . می توانید با تیم سعید پی دی آر تماس بگیرید تا خدمات لازم در محل و تعمیرگاه انجام شود .

تیم سعید پی دی آر در زمینه زیر به مشتریان عزیز در محل و تعمیرگاه خدمات ارائه می دهد.

هزینه ؟

هزینه از مواردی است که برای بسیاری افراد اهمیت بالایی دارد . البته ناگفته نماند کاری که با ظرافت و دقت و تخصص و حساسیت بالا انجام شود . ارزش بالایی دارد .

معمولا در زمان ارائه خدمات صافکاری و پی دی ار دو بحث پیش می آید هزینه لوازم و خرید قطعات که در صافکاری لازم است و اما در پی دی ار نیازی به تعویض قطعه نیست پس هزینه خرید قطعه ندارد و هزینه انجام کار و اجرت می باشد که بسته به میزان ناحیه آسیب دیده تعیین می شود .

اما در صافکاری هزینه ها بیشتر می باشد . خرید قطعه سبب افزایش قیمت می شود و همچنین وسعت کار و ناحیه آسیب دیده بر قیمت تاثیر می گذارد . از طرفی اجرت صافکار بدلیل زمان بیشتری که نیاز به کار می باشد نیز به آن اضافه می شود همانطور که در بالا ذکر شد در صافکاری نیاز هست تا بدنه خودرو سمباده و بتونه کاری شود و مجددا رنگ شود و این کار بر اجرت و دستمزد صافکار تاثیر گذار می باشد.

اما دقیق ترین و صحیح ترین هزینه را کارشناس مربوطه به شما خواهد دارد . کارشناسان سعید پی دی آر پس از دیدن ناحیه آسیب دیده و بررسی ان مشخص می کنند که کدام روش (صافکاری و پی دی آر ) را لازم دارید و همچنین زمان لازم برای انجام کار و اجرت را به شما اعلام میکنند .

مشتری مدار بودن و دقت در کار و دلسوزی و متخصص بودن از مزایای تیم سعید پی دی آر می باشد.