صافکاری پی دی آر بی ام و

صافکاری پی دی آر بی ام و

صافکاری پی دی آر بی ام و | سعید پی دی آر

صافکاری پی دی آر بی ام و : ما تیم سعید پی دی آر در خدمات تعمیر خودرو pdr تخصص داریم تا رنگ و بدنه ماشین شما را به حالت اولیه وفابریک برگردانیم.

صافکاری و پی دی ار دو دانش و تخصص وابسته به هم اما جدا از هم هستند .

معمولا صافکاری برای انجام فرورفتگی ها و اسیب های با وسعت بیشتر روی بدنه خودرو انجام میشود . اما پی دی ار جهت فرورفتگی های کم و خط و خش و جای باران های اسیدی و افتاب سوختگی صورت می گیرد.

ما تیم سعید پی دی آر تعمیرات وصافکاری رنگ و نقاشی با کیفیت را ارائه می دهیم و مطمئن هستیم که از نتایج آن راضی خواهید بود. تیم ما بسیار باتجربه و آگاه است و آنها سخت کار خواهند کرد تا مطمئن شوند که ظاهر ماشین شما مانند زمانی است که کاملاً نو بود.

ما به کار خود افتخار می کنیم و تلاش می کنیم تا بالاترین کیفیت خدمات را ارائه دهیم. ما همچنین تضمین رضایت از کلیه خدمات خود را ارائه می دهیم تا همیشه مطمئن باشید که بهترین نتایج ممکن را دریافت می کنید.

صافکاری پی دی آر بی ام و| سعید پی دی آر

صافکاری بدون رنگ (PDR) یک روش مقرون به صرفه و غیر تهاجمی برای تعمیر فرورفتگی خودرو است. این سریعترین راه برای بازگرداندن وسیله نقلیه شما به حالت اولیه است.

PDR یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک راه حل سریع، مقرون به صرفه و راحت از بین بردن خط و خش خودرو هستند.

BMW برندی است که در بین خودروهای لوکس امروزی متمایز است. عملکرد عالی، فناوری مدرن و راحتی لوکس را ارائه می دهد.

این ترکیبی عالی از سبک، قدرت و پیچیدگی است و آن را به انتخابی ایده آل برای کسانی تبدیل می کند که بهترین ها را می خواهند. با ویژگی‌های سطح بالا، موتور قدرتمند و طراحی شیک، جای تعجب نیست که چرا BMW به یک انتخاب برتر برای دارندگان خودروهای لوکس در سراسر جهان تبدیل شده است.

تفاوت صافکاری و پی دی آر

  • صافکاری همراه با بتونه و سمباده می باشد . اما در پی دی ار نیازی به بتونه و سمباده نیست . پس زمان کمتری برای پی دی ار نیاز است اما در صافکاری زمان بیشتری نیاز است .
  • صافکاری با هزینه بیشتر و پی دی ار با هزینه کمتر صورت می گیرد .
  • در صافکاری رنگ فابریک خودرو از بین می رود و خودرو دچار افت قیمت می شود . اما در پی دی ار رنگ فابریک حفظ می شود و خودرو دچار افت قیمت می شود .
  • در صافکاری قطعات فابریک تعویض می شوند . اما در پی دی ار قطعات نیازی به تعویض ندارند . افت قیمت در پی دی ار ند اریم .
  • صافکاری برای ناحیه های بزرگ صورت می گیرد و پی دی آر برای فرورفتگی های کم عمق و کوچک تر.
مراحل صافکاری و پی دی آر غرب تهران

هنگامی که ناحیه آسیب دیده به درستی ارزیابی شد، تکنسین های سعید پی دی آر بهترین راه برای تعمیر (صافکاری یا پی دی آر ) انتخاب خواهند کرد.

آنها مواردی مانند اندازه و محل فرورفتگی و همچنین نحوه تعمیر ایمن و کارآمد آن را در نظر خواهند گرفت. برای انجام این کار، آنها از ابزارهای تخصصی استفاده می کنند که به آنها امکان اندازه گیری دقیق و دقیق را می دهد و اطمینان حاصل می کند که کار تعمیر با بالاترین استاندارد انجام می شود. این فرآیند برای تعمیر فرورفتگی های موفقیت آمیز خودرو ضروری است و باید با دقت و توجه به جزئیات انجام شود.

پی دی ار خودرو در محل

PDR یک گزینه هوشمند و پیشرفته برای تعمیر وسیله نقلیه شما است. تکنسین های مجرب ما از آخرین تکنولوژی و تکنیک ها استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که وسیله نقلیه شما در بهترین وضعیت قرار دارد. ما به خود افتخار می کنیم که خدمات سریع، کارآمد و متخصص ارائه می دهیم و نتایج قابل اعتمادی را به مشتریان خود ارائه می دهیم.

تیم سعید پی دی ار در محل آماده ارائه خدامت به عزیزان می باشد:

پولیش خودرو

در اینجا مراحلی را که باید برای یک پولیش موفق خودرو دنبال کنید آمده است:

1) ماشین را بشویید تا کثیفی ها و زباله ها را پاک کنید.

2) پولیش را با استفاده از یک پارچه تمیز و نرم روی ماشین بمالید.

3) از یک پارچه میکروفیبر برای براق کردن ماشین استفاده کنید.

و 4) برای درخشش و محافظت بیشتر از خودرو با یک لایه موم محافظت کنید. با این مراحل ساده، پولیش کردن ماشین شما می تواند به محافظت از سطح آن در برابر عناصر و حفظ درخشندگی آن کمک کند. در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که به شما کمک می کند تا شروع کنید:

ماشین خود را با استفاده از یک مایع شوینده مخصوص ماشین و یک اسفنج بشویید، آن را با یک پارچه نرم خشک کنید، از یک نوار سفالی برای پاک کردن هرگونه کثیفی و در نهایت استفاده از یک ترکیب پولیش و یک پارچه نرمی که به ماشین شما ظاهری زیبا و براق می بخشد.