خش گیری رنگ مشکی

خش گیری رنگ نقره ای

خش گیری رنگ نقره ای در مرکز پی دی آر || سعید پی دی آر

خش گیری رنگ نقره ای :علت خش‌گیری خودرو ممکن است به دلایل مختلفی باشد، از جمله:

1. تماس با اشیاء سخت و تیز: خش‌ها ممکن است به دلیل برخورد با اشیاء سخت مانند سنگ‌ها، شیشه‌ها یا اشیاء فلزی رخ دهد.

2. تأثیرات زمانی: اثرات طولانی مدت نور خورشید، باران، باد و گرد و غبار می‌تواند باعث خش‌گیری خودرو شود.

3. خطاهای ناشی از استفاده: استفاده نادرست از محصولات تمیزکاری، مواد شوینده یا دستکش‌های خشن می‌تواند باعث خش‌گیری خودرو شود.

تفاوت کاور و سرامیک خودرو 

4. خطاهای ناشی از رانندگی: تصادفات و خطاهای رانندگی می‌تواند باعث خش‌گیری خودرو شود.

برای جلوگیری از خش‌گیری خودرو، می‌توانید از روش‌هایی مانند نصب فیلم حفاظتی، استفاده از محصولات تمیزکاری مناسب و دقت بیشتر در رانندگی استفاده کنید.

شامپو مخصوص سرامیک خودرو

نحوه خش گیر ی رنگ نقره ای

برای خش‌گیری رنگ نقره‌ای، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1. استفاده از پد خش‌گیر: از پد خش‌گیر نرم و تمیز برای پاک کردن خطوط و خش‌های روی سطح نقره‌ای استفاده کنید. این پد‌ها معمولاً دارای مواد خش‌گیر و پرزگیر هستند که به خوبی بر روی سطح نقره‌ای عمل می‌کنند.

2. استفاده از پاک کننده خش: می‌توانید از پاک کننده خش‌های خاص برای سطوح نقره‌ای استفاده کنید. این پاک کننده‌ها معمولاً شامل مواد شیمیایی خاصی هستند که به خوبی خش‌ها را از بین می‌برند.

3. استفاده از پلیشر نقره: برای خش‌گیری رنگ نقره‌ای می‌توانید از پلیشر نقره استفاده کنید. این محصولات معمولاً حاوی مواد خش‌گیر و پرزگیر هستند که به خوبی بر روی سطح نقره‌ای عمل می‌کنند و آن را از خش‌ها پاک می‌کنند.

در هر صورت، قبل از استفاده از هر یک از این روش‌ها، بهتر است ابتدا روی یک قسمت کوچک و پنهانی از سطح نقره‌ای تست کنید تا از ایجاد هر گونه آسیب جدید به سطح جلوگیری کنید.

تشخیص لیسه گیری

قلم خش گیری چیست ؟

قلم خش‌گیری یک نوع ابزار یا محصول است که برای پاک‌کردن و یا مخفی کردن خطوط و خش‌های روی سطوح مختلف استفاده می‌شود. این قلم‌ها معمولاً دارای مواد خش‌گیر و پرزگیر هستند که به خوبی بر روی سطح عمل می‌کنند و خش‌ها را مخفی می‌کنند.

کاربردهای قلم خش‌گیری عبارتند از:
1. پاک کردن خطوط و خش‌های روی سطوح از جمله پنجره‌ها، آینه‌ها، مبل‌ها و دیگر سطوح شیشه‌ای یا پلاستیکی.
2. مخفی کردن خطوط و خش‌های روی سطوح چوبی، فلزی یا پلاستیکی.
3. استفاده در صنایع خودروسازی برای پاک کردن خطوط و خش‌های روی بدنه خودرو.

قلم‌های خش‌گیری معمولاً در انواع و اشکال مختلفی موجود هستند و می‌توانند برای خش‌گیری روی انواع مختلف سطوح مورد استفاده قرار بگیرند.

سعید پی دی آر

تیم و مجموعه مجهز سعید پی دی ار در تهران می باشند اما خدمات صافکاری و پی دی آر خودرو ، لیسه گیری ، صفر شویی ، پولیش و احیای رنگ ، سرامیک بدنه و کارشناسی رنگ خودرو از خدمات ویژه این مجموعه می باشد :

لیسه گیری  چیست؟

لیسه گیری یک دانش و تخصص می باشد که ظرافت و پیچیدگی ها و مراحل  زیادی دارد در این مقاله از سعید پی دی آر  شما را با مراحل انجام کار آشنا خواهیم کرد:

  • تمیز کردن خودرو شستشوی بدنه خودرو  :  در این روش ابتدا باید بدنه خودرو بخوبی شسته شسده و تمیز باشد . که فرد می وتاند برای انجام این کار به کارواش نیز مراجعه نمایید .
  •  مشخص کردن ناحیه و میزان آسیب بدنه :  این کار باید توسط کارشناس و فرد متخصص صورت گیرد . کارشناسان متخصص در مجموعه سعید پی دی آر اماده ارائه خدمات به عزیزان در محل و تعمیرگاه می باشند .
  • شستن بدنه توسط شوینده های لیسه کشی : در این مرحله باید توسط متخصصین سعید پی دی آر نقاط آسیب دیده با شوینده های مخصوص تمیز شود.
  • قرار دادن خودرو در معرض نور خورشید و نور فرابنفش : در این مرحله باید خودرو را در معرض نور خورشید و یا نور فرابنفش قرار داد تا میزان ناحیه آسیب دیده مشخص شود و همچنین عمق ناحیه آسیب دیده نیز مشخص شود .
  • مشخص کردن کد رنگ خودرو : در این مرحله باید متخصصین کد رنگ خودرو را تشخیص دهند. تا با رنگ  خشک محل خراش و آسیب دیده را پر کنند .
  • بتونه کاری : در این مرحله پس از پر کردن محل آسیب دیده با رنگ باید بتونه کاری نیز انجام شود.
  • خشک شدن بتونه :  بعد از انجام مراحل بالا باید منتظر شد تا محل بتونه شده  خشک شود .
  •  لیسه کشی : در این مرحله که مرحله یکی مانده به آخر نیز می باشد باید توسط متخصص قسمت های اضافی رنگ  برداشته شود.
  • مرحله آخر :  در این مرحله باید پولیش و واکس بدنه روی ناحیه آسیب دیده صورت گیرد.

تفاوت لیسه گیری و رنگ خودرو

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *